A Bershka a spanyol Inditex Csoport új márkájaként 1998-ban jött létre. A jellemzően női ruházatra összpontosító cég palettáján megtalálhatók az alkalmi, és estélyi ruhák, blúzok, farmerek, pólók, trendi kiegészítők. A férfiaknak főként farmercikkeket gyártanak, de természetesen jelen van kínálatában az alkalmi, sportos, és divatos termék is. A BSK a márka fiataloknak szánt termékvonala, és mindig ennek a célközönségnek az igényeit és érdekeit tartja szem előtt, mindazonáltal magának a Bershka márkának a közönsége elmondásuk szerint jellemzően a kalandvágyó fiatalok köre, akik ismerik a legújabb trendeket és érdeklődésük középpontjában a szociális hálók, a zene, és az legújabb technológiák állnak. Nem a legolcsóbb árkategória, de érdemes megfizetni, ez az a márka ami Magyarországon még nem kapta meg azt a figyelmet amit szerintem megérdemelne.
Minőség: 9 pont
Ár/érték: 8 pont
Kényelem: 8 pont
Stílus: 9 pont
A BeLaMi by GG szerint: ajánlott