Vásárlási feltételek

Üzletszabályzat
 
Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Amennyiben vásárlója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelezőérvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Üzemeltetői adatok:
Fazekas-Deák Gergely egyéni vállalkozó
Székhely: 4465 Rakamaz, Tél út 6.
Telephely: 4465 Rakamaz, Kossuth út 53.
Elektronikus elérhetőség: info@belamibygg.hu
Telefon: +36 30 19 00 557
Adószám: 68633545-1-35
Nyilvántartási szám: 52026036
Kereskedelmi tevékenység végzéséről szóló igazolás: Rakamazi Közös Önkormányzati Hivatal
Szerződés nyelve: Magyar 

A megjelenített termékek házhoz szállítással vagy üzletben átvétellel rendelhetők meg.
A webshopban feltüntetett árak végfelhasználói árak, áfát nem tartalmaznak, mivel a vállalkozás alanyi adó mentes, és nem tartalmazzák a házhoz szállítási és a csomagolási díjat.

Rendelési információk: 

A vásárlás regisztrációval, vagy az adatai megadásával lehetséges. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-18 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-5 munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!




Rendelés menete:

1. A kiválasztott terméket helyezze a kosárba a Vásárlás gombbal.
2. Az itt megjelent képernyő a kosara tartalma,  a kuka ikonra kattintva törölheti a terméket.
3. Amennyiben tovább szeretne vásárolni, a Vásárlás folytatása szövegre kattintva teheti meg.
4. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. 
5. Az "Összesen" felirat után megjelenő összeg, a szállítási díj nélküli, összes kosárban lévő termékének összértéke. Ha rendben találta rendelését, alatta kiválaszthatja a szállítási módot és a fizetési módot, úgy hogy rákattint az előtte levő jelölő pontra.
6. A Szállítási mód és a Fizetési mód kiválasztását követően a Megrendelés gombbal a szállítási adatok és számlázási cím beírásához léphetünk.  Az "Összesen" felirat után megjelenő összeg, a szállítási díjat is tartalmazó, tehát a fizetendő végösszeg. Itt azt kell megadni akinek, és ahova szeretné a terméket szállítatni. Lehetősége van külön számlázási nevet, címet megadni, amennyiben eltér a szállítási névtől, címtől. Ezt a Számlázási adatok felirat előtti kis jelölőnégyzetre kattintással teheti meg. 
7. A megjegyzés rovatba a szállítással vagy számlázással felmerülő extra kívánságait adja meg. Pl.: "a futár dudáljon hosszan vagy háromszor, mert a csengő nem működik, és bedugult a fülem" :)
8. A  ' Megrendelés elküldése' gombra kattintva tudja elküldeni megrendelést.
9. E-mailben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap. 
10. Amennyiben az előre utalásos fizetést választotta, kérem várja meg, míg megkapja e-mailben a proforma számlát, aminek alapján utalhatja az összeget, a banki közlemény rovatba írja be a proforma számla számát!
11. A beérkezett megrendelésről visszaigazolását 48 órán belül nem kapná meg, e-mail címét hibásan adta meg, vagy a postafiókjához tartozó tárhely megtelt. Postázáskor szintén kap egy tájékoztató e-mailt, hogy csomagját átadtuk a szállítónak. 

Szállítási költség csak Magyarországi címekre vonatkoznak. A számlát a csomag tartalmazza.  Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Webáruházunk megrendeléseit a DPD Hungary Kft., a GLS Hungary Kft., vagy a Packeta Hungary Kft. teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ezen időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A Szállító kétszeri kézbesítést kísérel meg. Vagy rendelje termékét csomagpontra. (Célszerű telefonos elérhetőséget megadnia regisztrációkor, de megteheti rendeléskor a megjegyzés rovatban is.) Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Csak Magyarország területére küldünk csomagot.

Szállítás díjszabása: Külön menűpont alatt megtalálja aktuális díjszabásunkat. 




A kiszállítandó árú értékét utánvéttel, PayPal elektronikus fizetőeszközzel, bankkártyával, vagy előre utalással egyenlítheti ki, boltban átvételnél készpénzzel, BeLaMi by GG ajándékutalvánnyal, vagy bankkártyával fizethet.  
 
Az előre utalásos fizetés esetében, kérem várja meg, míg megkapja e-mailben a proforma számlát, amit megkapja utalhatja az összeget, a banki közlemény rovatba írja be a proforma számla számát!
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
 
Boltban átvétel:
Nyitvatartási időn belül veheti át azokat a megrendeléseket amiről értesítést küldtünk hogy a termék átvehető. A rendelés leadása nem jelenti az azonnali átvehetőséget. Kérem jelezze ha nem tudja 3 munkanapon belül átvenni rendelését, 3 munkanapon túl csak egyedi kérésre tartjuk foglalásban!


Garancia


Outlet ruházat: 
Ruházati termékek, cipő, és egyéb (nem műszaki termék) fogyasztási cikkek esetén a jelenlegi hazai szabályok alapján ugyan nincs kötelező jótállás, de ez nem jelenti azt, hogy hiba esetén a fogyasztónak ne lennének jogai. A Polgári Törvénykönyv szerint az ún. kellékszavatossági jogok alapján is érvényesítheti a jogait a fogyasztó. Azonban az outlet termékek lényegében érték csökkentett (nem feltétlenül hibás) termékek, a Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése alapján négy féle ún. szavatossági jog közül az árleszállítással már eleve a megvásárlás menetében rendelkezik, mivel nem eredeti hanem outlet áron vásárolja a terméket. A távolban köttetett szerződés (webshopos vásárlás) során kézhez kapott termékre kizárólag a Polgári Törvénykönyvben előírt 14 napos elállási jog gyakorolható.



Kézműves termék:
Amennyiben az eladott kézműves termékünk, nem működik megfelelően, úgy a vásárlást követő 12 hónapon belül javítjuk, avagy cseréljük a terméket. A webshopról vásárolt termékre természetesen ugyanúgy vonatkozik az elállási jog a vásárlást követő 14 napon belül, viszont az egyedi megrendelt termékeknél nem.








Elállási jog gyakorlásának menete:
Ha élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül cégünk a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.